Kontynuując temat języka korzyści….
Mówiąc do klienta tym językiem, warto używać określonych zwrotów. Powinny one opisywać to, co klient dzięki zakupowi produktu może uzyskać, czyli odpowiadać na sakramentalne pytanie: a co ja z tego będę miał?? Najlepiej w umiarkowanie, ale jednak emocjonalny sposób. Dzięki temu klient poczuje, że oferowany przez nas produkt jest mu rzeczywiście niezbędny.
Używajmy zatem takich zwrotów jak:
– dzięki
– innowacja
– innowacyjny produkt
– zmodyfikowane/ulepszone produkty
– minimum formalności
– nowoczesny design
– nowoczesne rozwiązanie
– otrzyma Pan
– dla Państwa wygody/ komfortu
– przyzna Pan
– nasi pracownicy są do Państwa dyspozycjji
– zyskają Państwo
– zaoszczędzi
– zapewni
– zagwarantuje
– dla bezpieczeństwa
– korzystniej/ lepiej/ bardziej
– w trosce
– wystarczy tylko
– to zaledwie
– ułatwi
– pozwoli na
– będzie z korzyścią
– cieszy się wielką popularnością
– ogólnie wiadomo, że
Postarajcie się zapamiętać choć część z nich. Na pewno się przydadzą. W ten sposób można mówić także o sobie 🙂 Nie zapominajcie o tym. Każdy z Nas sprzedaje Siebie w określonych momentach życia. Takim momentem jest z pewnością rozmowa rekrutacyjna.
PRZYKŁAD:
Dzięki wrodzonej systematyczności, zagwarantuję Państwa firmie realizację wyznaczonych zadań na czas.
pozdrawiam
Marza’S