Poradnik – Język korzyści! Jakich zwrotów warto używać?

Kontynuując temat języka korzyści….

Mówiąc do klienta tym językiem, warto używać określonych zwrotów. Powinny one opisywać to, co klient dzięki zakupowi produktu może uzyskać, czyli odpowiadać na sakramentalne pytanie: a co ja z tego będę miał?? Najlepiej w umiarkowanie, ale jednak emocjonalny sposób. Dzięki temu klient poczuje, że oferowany przez nas produkt jest mu rzeczywiście niezbędny.

 

Używajmy zatem takich zwrotów jak:

 

– dzięki

– innowacja

– innowacyjny produkt

– zmodyfikowane/ulepszone produkty

– minimum formalności

– nowoczesny design

– nowoczesne rozwiązanie

– otrzyma Pan

– dla Państwa wygody/ komfortu

– przyzna Pan

– nasi pracownicy są do Państwa dyspozycjji

– zyskają Państwo

– zaoszczędzi

– zapewni

– zagwarantuje

– dla bezpieczeństwa

– korzystniej/ lepiej/ bardziej

– w trosce

– wystarczy tylko

– to zaledwie

– ułatwi

– pozwoli na

– będzie z korzyścią

– cieszy się wielką popularnością

– ogólnie wiadomo, że

 

Postarajcie się zapamiętać choć część z nich. Na pewno się przydadzą. W ten sposób można mówić także o sobie 🙂 Nie zapominajcie o tym. Każdy z Nas sprzedaje Siebie w określonych momentach życia. Takim momentem jest z pewnością rozmowa rekrutacyjna.

 

PRZYKŁAD:

Dzięki wrodzonej systematyczności, zagwarantuję Państwa firmie realizację wyznaczonych zadań na czas.

 

pozdrawiam

Marza’S