Poradnik – Język korzyści! Jakich zwrotów warto używać?

  • Marza'S 

Kontynuując temat języka korzyści….

Mówiąc do klienta tym językiem, warto używać określonych zwrotów. Powinny one opisywać to, co klient dzięki zakupowi produktu może uzyskać, czyli odpowiadać na sakramentalne pytanie: a co ja z tego będę miał?? Najlepiej w umiarkowanie, ale jednak emocjonalny sposób. Dzięki temu klient poczuje, że oferowany przez nas produkt jest mu rzeczywiście niezbędny.

 

Używajmy zatem takich zwrotów jak:

 

– dzięki

– innowacja

– innowacyjny produkt

– zmodyfikowane/ulepszone produkty

– minimum formalności

– nowoczesny design

– nowoczesne rozwiązanie

– otrzyma Pan

– dla Państwa wygody/ komfortu

– przyzna Pan

– nasi pracownicy są do Państwa dyspozycjji

– zyskają Państwo

– zaoszczędzi

– zapewni

– zagwarantuje

– dla bezpieczeństwa

– korzystniej/ lepiej/ bardziej

– w trosce

– wystarczy tylko

– to zaledwie

– ułatwi

– pozwoli na

– będzie z korzyścią

– cieszy się wielką popularnością

– ogólnie wiadomo, że

 

Postarajcie się zapamiętać choć część z nich. Na pewno się przydadzą. W ten sposób można mówić także o sobie 🙂 Nie zapominajcie o tym. Każdy z Nas sprzedaje Siebie w określonych momentach życia. Takim momentem jest z pewnością rozmowa rekrutacyjna.

 

PRZYKŁAD:

Dzięki wrodzonej systematyczności, zagwarantuję Państwa firmie realizację wyznaczonych zadań na czas.

 

pozdrawiam

Marza’S